譚凱琪囡囡正面靚樣首次曝光 BabyG精靈大眼勁可愛遺傳媽媽優質基因

文: Ling Kwok
2021.01.28

藝人譚凱琪去年誕下女兒Baby G,近日B女出生有100日,錫女錫到燶的Zoie就為她搞了百日Party,女兒的正面樣更首度曝光。Baby G現時3個月大,但已見她是個美人胚子,眼仔碌碌勁可愛,似足媽媽。

譚凱琪為愛女BabyG搞百日宴,首度公開寶貝女的正面相,Zoie感慨地說:「看著妳每天成長同時,我也在檢閱自己哪裡做得不夠好,希望以最正確的方式來教導妳。因為妳讓我學會更多,認識更多,妳的出現讓我學習當一個更完整的人,一瞬間妳已經100日了,願妳每天健康快樂地成長」

終於可以見到BabyG都正面樣,見到她遺傳了媽媽的優質基因,眼大大十分精靈,而且短短3個月已有超長腿,人仔細細已是個美人胚子,不少網民都大讚BabyG細細個已經如此可愛,將來是個大美人。至於媽媽譚凱琪就算成為媽媽後,都一樣保養得好好,皮膚仍細緻嫩滑,做媽媽後愈來愈靚。

圖:IG@譚凱琪

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓