吳業坤去日本佛系Working Holiday 兩個月來零工作日日瞓到黃朝百晏 自嘲係「待業坤」

文: Ling Kwok
2021.01.28

現年30歲的吳業坤,近期少有露面,原來他去年11月去了日本Working Holiday體驗一下異地生活。不過坤哥去到當地兩個月,至今仍然未搵到工,仲每日瞓到黃朝百晏,完全抱住佛系心態去享受「0工作假期」。

吳業坤去年踏30歲,趁住自己未超齡,就於去年11月飛到日本進行Working Holiday,至今已經兩個幾月。早前他接受鄭裕玲電台節目訪問,卻自爆自己兩個月以來都是零工作,表示:「日日瞓到自然醒,瞓醒都10點幾」生活亦平平無奇,他續道「開頭都諗住搵工,但係唔知幾時返香港,所以算啦,變咗no working嘅working holiday。」

而Do姐聽到坤哥如此佛系搵工,都睇唔過眼,提議他拍片分享在日本的生活點滴。豈料坤哥坦言自己未體驗到甚麼,生活也欠缺衝擊,無謂勉強自己拍片,又自嘲自己來到日本只帶了幾萬元,覺得「應該夠用」。

去working holiday去到如此隨心無所謂,Do姐忍不住問:「唔悶咩?」坤哥此時再講:「有啲思鄉嘅,原來兩個月唔工作,都有諗覺得自己好似好廢。」看來坤哥要努力一點去搵工先得。

圖:ig@吳業坤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓