【陀槍師姐2021】72歲許紹雄做張嘉兒老公 網民笑與67歲盧宛茵外母仲有夫妻相

文: Ling Kwok
2021.02.04

現正播出的《陀槍師姐2021》,除了陳豪與宣萱外,另一焦點就是72歲許紹雄與37歲張嘉兒演一對老夫少妻,這個組合不是人人都接受到,仲有網民話劇中有一個演員與Benz雄更有夫妻相!

到底係邊個?答案就係盧宛茵。網民之所以覺得Madam Lo更適合做Benz雄老婆,因為戲中Madam Lo飾演張嘉兒媽媽,即是Benz雄外母。

而劇情講到Benz雄接外母Madam Lo收工時,就被其他人誤認為夫妻,大讚他們好恩愛又有夫妻相,搞到Madam Lo鬼死咁尷尬,結果返到屋企食飯時,Madam Lo就麻煩外母上身,力數女婿太老餅,直言見到Benz雄以為係見親家,又指「今日又被人認錯,不過又唔怪得人,鬼叫佢似我老公多過似女婿。」網民睇到都覺得講得好啱! 

今次Madam Lo與Benz雄做不成夫妻,因為兩人之前已做過6次夫妻,相信外母女婿這個組合會為觀眾帶來新鮮感!

圖:陀槍師姐2021

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓