40歲港男月入3.7萬想買樓過唔到壓力測試 拍拖1個月即叫另一半做擔保人 1個行為惹女友生疑

文: Ling Kwok
2021.02.05

情侶間拍拖一段時間,都會考慮到置業問題,亦需要深思熟慮。可是最近有位港女就因為男友置業問題,就產生不少煩惱。所謂當局者迷,事主於是到討論區發問,尋求網民的理性分析。

該名港女就在「香港討論區」分享以「希望得到理性的分析,謝謝」為題,講到38歲的她一個月前與40歲的男友開始拍拖。可是拍拖一個月左右,男方好快就話想買樓,解釋自己有首期但未夠錢畀,而他月入3.7萬卻入息未夠,未能通過銀行的壓力測試,就想事主做擔保人買樓。而事主對此感到抗拒,於是一口拒絕,要到談婚論嫁才會考慮。

男友對事主態度未有心息,更主動帶她去睇樓,又不斷問意見。事主又對此感到有保留,不欲加太多意見。港女再次斷言拒絕後,男友的態度就開始轉差,覺得港女不願幫忙。

眼見男友如此「積極」,港女就攤牌:「我有表明,我以結婚和生bb為題,他都話想自己有一個家,不過,現在樓價咁高及居屋難抽,所以我有同佢講不如租樓先,他話自己人工能應付買樓,只係差少少首期 同擔保人... 他再講:我唔想你再遲生,不景你年齡不小,身體難恢復...」事主雖然感到窩心,但同時也摸不著頭腦。另外,事主對另一件事感到不解:「他背囊準備定xxx(安全套)都跟我講,他覺得同我拍拖,一拍拖就可以發生關係咁... 不斷講:因為疫症,酒店好便宜.... 就算未認識我前,他去相襯,他都準備定....」就問網民是否正常。

不少網民都認同港女做法,確實要保護自己。也覺得拍拖一個月就心急買樓,覺得當中有點問題,應該要睇定一點才作決定,以免日後會有金錢瓜葛,同時又要了解多點對方。

 

圖:unsplash

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓