31歲陳瀅罕曬姊妹合照索爆家姐曝光 靚女家姐任職會計師 已為一子人母身材勁Fit

2021.02.04

圈中許多藝人都有兄弟姊妹,而且不少人外形都不輸藝人,獲讚有潛力入行發展。出名是孝順孫女的藝人陳瀅早早飛往加拿大,做完冬及過聖誕之後即將陪婆婆及一眾家人過農曆新年。最近她在加國遊玩,更於IG罕曬與家姐的合照,在雪地享受「sister time」。

陳瀅曬姊妺合照令家姐Ling曝光,不少網民都大讚家姐外貌不輸已為藝人的妺妺,指她有混血感覺,亦有幾分似歌手JW

根據陳瀅家姐IG顯示,Ling是一位會計師,在13年結婚,目前已經是人妻兼一子之母。其IG幾乎每張相都有兒子的身影,相當享受家庭樂。

貴為宅男女神的陳瀅擁有火辣身材,家姐Ling亦不輸妹妹。保養得宜的她身材相當苗條。而她亦不時在IG分享泳衣照,大方曬美好身材。 

圖及來源:IG@陳瀅、linglingz

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓