情侶齊失業買樓撻訂欲取回80萬大訂 哭求業主不果即發難恐嚇:有啲陰質錢袋咗會有報應

文: Ling Kwok
2021.02.07

現時疫情未止,雖然樓市似乎沒甚麼影響,可是卻有人置業後卻失去工作。近日網上討論區有網民分享朋友近期賣樓,卻遇上買家雙雙失業關係,上門要求退回80萬,結果發生一些不快事情。

網民在連登討論區代朋友以「【急】正在賣樓,個買家突然失業要求退返啲訂畀佢,你退唔退?」為題,講起朋友近日賣樓,卻因為買家失業而遇上的不愉快經歷。

講到朋友已經準備與買家成交,而且已收80萬訂,原定下個月交吉。可是近日收到地產經紀電話,指買家突然話有事要取消交易,想酌情取回訂金,當時地產經紀與賣家講,殺訂是合情合理,其實不用理回買方。

不過事後,賣家有日出門返工,見到買方情侶就在大廈門口截停,最初態度還好,解釋因失業關係,所以按揭不獲銀行通過,又指80萬是他們的血汗錢,要用來交租。買家女方更講到流淚,希望可以講清楚。

最初賣方都有心軟,但因為要趕住返工,不能輕率處理,所以向買家以「留返透過agent處理」回應。可是買家即時變險,並講出一些疑似恐嚇的說話:「做人最緊要有良心、有啲陰質錢袋咗會有報應、你有個女咁細個你都想教佢做好人」,但事後賣家對此感到不安,驚人身安全受到威脅,所以「叫老婆同個女出入唔好行正門,驚對男女騷擾佢哋..」

而網民對於被要求退訂一事都有不同意見,指出「賣家殺訂合情合理,賣家冇做錯任何嘢」、「如果佢一路求,冇發脾氣果種都會退番一半或大半畀佢,依家咁樣畀番十萬佢都偷笑」、「失業風險應該自己承擔」等。

來源:連登討論區

圖:UNSPLASH

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓