奶奶偷偷上門趕走愛貓催新抱生B 港妻嬲爆:忍唔住一巴車咗埋佢度

2021.02.12

不少人都有養寵物,而且會將寵物視為家人般對待。近日有一位人妻在網上撰文,表示自己早已與丈夫達成不生B的共識,但奶奶就以為她因為當愛貓如子女所以才無心生仔。結果奶奶偷偷上門放走其愛貓,令這位人妻怒火中燒忍不住掌摑奶奶。

這位人妻網友在香港討論區出POST,指自己最近新屋完成裝修,結果奶奶趁機上門趕走了愛貓。她透露新家傢俬未齊,不過就先安排愛貓去新屋居住,打算讓牠提前適應新環境。而奶奶一直都不喜歡新抱的貓:「佢覺得我哋係因為養貓所以唔生仔」,不過樓主表示自己與丈夫早有共識不生小朋友。由於擔心奶奶對愛貓不利,樓主坦言「一直都唔想比佢上屋企,佢上屋企一定要有我同老公係度先比佢上」。

趁著新屋裝修,奶奶偷偷配了鑰匙並上門。樓主開門見到奶奶已經心知不妙:「立即去睇下個貓籠,打開咗,之後我搵晒成間屋都搵唔到隻貓」,結果奶奶施施然地說自己在後山「放生咗隻貓」。樓主怒火中燒,隨即將反鎖奶奶在家中,自己上山找貓。最後樓主尋貓不果,回到家中與奶奶理論質問她為何放走愛貓。奶奶就表示「驚隻貓整爛啲新嘢」,又指自己是為兒子及新抱好,叫兩人「唔好養貓生仔啦,養貓對個仔唔好」。

聽到奶奶一邊數臭自己愛貓一邊罵自己,樓主指自己「忍唔住一巴車咗埋佢度」。她表示愛貓是由細養到大,早已視其為家人,在結婚的時候已經與老公講好要養到貓咪百年歸老。

來源:香港討論區

圖:《陀槍師姐2021》劇照、unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓