【明星豪宅】何雁詩鄭俊弘大埔千呎愛巢曝光 3間大房有埋錄音室 闊落大廳擺巨型梳化

文: 羅志宏
2022.06.08

鄭俊弘 (Fred) 和何雁詩去年11月結婚,至今恩愛非常,日前更正式榮升新手爸爸媽媽,變成一家三口。而夫妻二人結婚之前已在大埔千呎愛巢同居,早前更曾在TVB節目請來玄學家李丞責到兩人愛巢睇風水,千呎的住宅更因此首度曝光,而最近何雁詩產後7日就忙於產後修身,亦在開揚客廳做瑜珈,見到大廳景色開揚,居高臨下。

鄭俊弘與何雁詩家住大埔千呎居所,單位有三房兩廳,對於兩人住的話,空間十分充足。兩小口的家風格簡單、實而不華,而客廳有空間放置健身器材,有一部跑步機,近大門前的牆身就放置了多幅兩人甜蜜婚照、生活照。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

不過李丞責師傅就曾點評兩人的愛巢,指客廳坐東北方位,大門向西南,屬八運,不過梳化就有改善空間,他說:「因為呢張梳化係全屋傢俬中最大,即係佢聚氣最多,但放正喺今年牛年東南位,即五黃位,代表血光之災、容易吵鬧、生病、惹是非......」除了闊落大廳,更有三房:主人房、工人房及錄音室,房入面結他、琴、混音器等,可謂五臟俱全,而且窗外環境優美,就算要寫歌都有靈感。



圖及來源:節目截圖、IG@何雁詩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓