曾拍5次拖!鍾培生Youtube專約女神曬奢華生活 包起成架山頂纜車、搭直升機入西貢食黑松露

文: Ling Kwok
2021.02.28

早前因為揚言出一百萬與麥明詩舊愛林作上擂台隻揪而成為焦點的鍾培生,是眾所周知的「富三代」,為人出手闊綽。近年專攻Youtube的他,更推出一個系列,專約女神過著奢華生活,網民睇完不禁話:「真係贏在起跑線!」

鍾培生的Youtube頻道有很多系列,其中一個就是「date with鍾培生」,專約一些城中女神與他約會,包括TVB女星簡淑兒、陳婉衡、前新聞小花陳嘉倩,還有女神Faye崔菲嫣及Milkie等。

每次約會都別出心裁,而且盡顯奢華,其中一集與崔菲嫣去西貢​鹹田灣,更是搭直升機入去,去到沙灘更席地而坐野餐,豪食魚子醬撻、黑松露三文治及飲香檳。

另外與Milkie到山頂約會,更是包起整架山頂纜車,不受其他人阻礙。此外鍾培生曾在節目向前新聞小花陳嘉倩表示,要包起整個紅館讓她報天氣,真係語出驚人。

不少網民睇過「date with 鍾培生」後,都表示:「真係贏在起跑線!」對鍾培生能與不同類型女生約會,真係好羨慕。而30歲鍾培生曾講過自己都有拍過5次拖,異性緣都相當唔錯。

圖:ig@鍾培生、youtube@鍾培生

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓