港女坐墳墓前扮靚打卡影寫真 網民怒斥痴X線:又撳又踩連基本尊重都唔識

2021.03.02

現時不少人都喜歡打卡影靚相,不過就要注意會否影響到周邊環境及其他人。日前有網民在連登討論區分享在Instagram見到一名悉心打扮的港女去墳場影寫真,更坐在墳頭前擺POSE影相,連先人的照片及名字都有入鏡,非常誇張。

網民將該名港女的寫真照分享至討論區,形容她「走去人地墳墓來影相」是「痴X線」行為,又認為平時大家去墳場都會盡量避忌不拍照,結果現在她卻「出曬人哋啲名同相」。而相中人亦自覺該攝影題材敏感,所以不公開攝影師的帳號。

網民又指相中的她在墳墓前「又撳又踩」,直斥她欠缺基本尊重:「連基本尊重都唔識仲學人玩藝術」。不少網民都對相中人在墳頭前打卡的行為表示驚訝,無一不感到匪夷所思。

據相中人IG個人介紹,她身兼多職,包括模特兒、攝影師、化妝師及造型師。

來源:LIHKG、IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓