胡杏兒佗巨肚重返TVB探胡定欣馬國明 亂入《白色強人II》網民問係咪返娘家客串

2021.03.02

港姐出身的胡杏兒,在15年離巢TVB後北上發展,去年參與內地綜藝《演員請就位》成功奪冠成為「年度最佳演員」,之後獲邀去北京參加央視年度大騷春晚,事業風生水起。事業以外,胡杏兒家庭生活幸福美滿,與丈夫婚後育有兩子,現懷第三胎。

現年41歲的胡杏兒現時佗住巨肚,暫時停工安心養胎。不過她最近就重返娘家TVB,探望好友胡定欣及馬國明。事關胡定欣即將出發去深圳拍攝《白色強人II》,應該無法親身見證好友胡杏兒誕下第三胎。於是胡杏兒就相當有心,即使粗身大勢亦回娘家TVB探望好友。胡定欣感激好友來探班:「多謝您挺住籮咁大個肚,喺我岀發深圳前過來支持我,好開心!」。

胡定欣更笑言「今晚明成北婦產科收左位好尊貴的產婦 兩位院長熱情款待,務必提供最優質的星級待遇,希望李太有個愉快的生產過程」,令不少網民都留言問胡杏兒是否回娘家客串。而胡杏兒就回覆「有你兩個幫我生,應該好順利,不過我嚟探你探咋院長,你去內地隔離21日,希望你哋一切順利,返黎又做契媽!Take care」。

圖及來源:IG@胡定欣

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓