3大手機醫療App幫你足不出戶睇醫生 整合14個醫管局app/健康評測資訊

文: David Tse
2021.03.02

香港新冠肺炎疫情反反復復,許多市民身體不舒服時,想要看醫生又怕排隊,又擔心醫院多病菌。今次為大家介紹大家三個手機醫療App,可以提供視像電話睇功能、健康評測、查詢公立醫院輪候時間等等。幫大家身體抱恙時也可以在家中接受最專業的意見,一齊黎睇睇啦!

1.DoctorNow

DoctorNow App中有兩大服務功能,大家可以即時利用視像通話睇醫生、或者選擇預約醫生,同樣可以選擇遠距離睇醫生,或者親身到門診。而當預約時間到時,醫生便會主動致電給你。當然以視像電話診症只能做到簡單的檢查,而處方藥物亦會在當天速遞上門,十分方便。

2.DrApp

DrApp除了有視像通話睇醫生和預約功能以外,亦提供一些健康資訊以及檢測,例如脊椎健康、黑眼圈等檢查,只要填一份簡單問卷便可以更加了解自己的身體狀況。而健康資訊方面則提供不同專題的知識,例如肺炎、癌症、生育、保健等。

3.HA Go

最後,HA Go整合了14個醫管局轄下公立醫院和醫療機構推出的14個手機醫療App,包括「e藥通」、「糖訊通」和「預約通」等等。整合為HA Go以後,大家可以透過此App查詢醫院輪候時間、預約專科門診、繳付醫療賬單,簡單享受種種公立醫院的服務。

提提大家,不是所有病況都適合以視像電話診症,如果有需要的話,記得要尋求相關專科協助!

 

來源:DoctorNow、DrApp、HA Go


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓