【太極樂隊Gary Tong離世】環球抽水賣專輯引公關災難 鄭中基FB發火爆粗鬧「冇人性」

2021.03.03

太極樂隊成員兼著名音樂監製唐奕聰Gary Tong日前在家中猝逝,終年57歲。不少圈中好友及樂迷都感到既愕然又傷心。而FB專頁「環球中文經典」昨晚出POST悼念Gary Tong,但卻惹來公關災難,藝人鄭中基更忍不住開火爆粗。

「環球中文經典」出POST表示:「突然想聽太極!RIP~Gary Tong。」,之後附上購買太極專輯的連結。該舉動令不少網民都覺得環球在消費Gary的離世,藉此抽水賣CD。鄭中基更在FB爆粗鬧環球「冇人性」。隨後上述專頁刪除相關帖文,而環球亦發表道歉聲明,表示會嚴正處分有關同事。

圖及來源:太極專輯、FB@環球中文經典、鄭中基、Universal Music Hong Kong

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓