Instagram更新已隱藏Like數 網紅KOL末日!官方想用戶留意發貼文內容而非讚好數

2021.03.03

Instagram隱藏貼文Like數功能一直在測試階段,最近Instagram更新後推行隱藏讚好數量功能,大部分用戶更新後進入IG後無法再看到其他用戶的貼文獲得的讚好數量,用戶以後冇得再靠貼文呃like,不過目前仍然部分用戶反映仍會看到Like數。

Instagram官方自2019年起就宣佈將會測試隱藏讚好數量功能,皆因希望用家可以專心留意發貼文者的內容,而非擔心讚好數量。

最近Instagram更新正式推行隱藏Like數功能,不少貼文下方的讚好數字已經隱藏,以後冇得再呃like,令不少用戶感到不滿。不過目前仍有部分用戶能看到Like數,看來更新後功能尚未完全推行!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓