「鍾林大戰」9月擂台分高下 首次碰頭火藥味超濃! 鍾培生瘋狂追擊林作:你只係成pat屎

文: Ling Kwok
2021.03.05

林作早前在關於富三代鍾培生的Facebook帖文留言後,隨即引起牽然大波,令對方開口宣戰,豪氣地表示無論輸贏都會給予林作一百萬,「鍾林大戰」蘊釀多時,兩人終於首次碰頭開記招,宣布9月會開戰!

鍾培生於淺水灣的屋企大搞記者會,他與林作首次碰頭,宣布9月將會在擂台決一高下。鍾培生十分認真,更會為決戰去認真操練,揚言比賽當天超出理想體重的話,每0.5kg就會賠一萬予林作。

兩人初次見面就好大火藥味,鍾培生明言要在擂台上羞辱林作,仲話:「我本來想搵殯儀館sponsor佢(林作),但諗諗下好似輪椅啱佢多啲。」林作對於鍾培生的羞辱,反而從容不迫,自言:「我嘅成就就係唔需要任何成就,都可以坐係呢度!」鍾培生又指全香港只有2個人值得用七位數甚至八位數去打,其中一個今日就坐在他旁邊。林作即刻問另一個是誰,不過鍾培生不作回應,林作笑笑口指對方迴避問題。

鍾培生聽到之後又再還拖,就問林作:「你邊度嚟嘅自信?你收皮啦!You are piece of shxt!」林作就多謝鍾培生睇得起,所以先可以坐喺呢度,仲話自己係一個勵志故事。記者問林作是否代表人人都可以畀人打,林作抵死回應:「同人打交都係各自自由,我係會捍衛。當然出場費要計清楚,100萬就打硬,30萬就未必。」鍾培生依然串爆話林作的價值就係畀人打,不留情面。

而兩人合照仍然面左左,眼超超,似乎呢場大戰將會係腥風血雨。林作接受訪問時形容自己心情不緊張,更搞gag指鍾培生的名字是「終於賠上生命。」

合約內容:

  • 賽事為拳擊形式進行
  • 賽事以 4 回合,每回合 2 分鐘進行
  • 鍾培生出賽限重,量秤於賽事前一天內舉行
  • 鍾培生的量重在量秤時超越合約所規定重量 (可於一個半小時內減至合約所指重量,如無法守約,則對手可以直接獲判技術勝出。唯雙方可在協商後依照安排比賽,超重一方須賠償對手每 0.5kg 港幣 10,000 元。而林作則不設此限。
  • 配帶拳套為 10 盎司
  • 鍾培生同意無論賽事結果,均需於賽後向林作支付表演/出賽費用港幣一百萬元整(HKD $ 1,000,000)
  • 合約各方免除合約各方因拳擊賽事引致拳手之死亡及/或受傷的任何責任,包括但不限於所有日後之法律追討賠償等,拳手亦承諾不能向主辦方及/或有關人士單位追討。
  • 但如林作違反合約包括但不限於無法出席賽事,則鍾培生無需支付上述款項,林作需賠償期間所有宣傳支出。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓