【減肥】韓國瘦身專家︰減肥要先訓練身體平衡力 3個簡單「懶人瘦身運動」鍛鍊好身材

2021.03.06

好多人以為減肥要不停做帶氧運動,但其實訓練身體平衡力比進行不同運動更重要!Viu節目《Viu Beauty》就請來一位韓國瘦身專家,解釋訓練身體平衡力可以鍛鍊好身材同時瘦身,他示範3個簡單「懶人瘦身運動」,每日2分鐘就可以輕鬆減肥!

仰臥全身運動

先仰臥在瑜珈墊上,微微抬起雙腳同時抬起上身及雙手,吸氣揮動雙手10次,呼氣回到原位。重複動作10次為一組,每日做10組。

俯臥全身運動

首先趴在瑜珈墊上,向前伸直雙手,抬起雙手及雙腳,想像自己在踢水一樣,揮動四肢,一個呼吸做7次為一組,每日做2組。

側身全身運動

跪在在瑜珈墊上,伸出左腳,右手支撐地面,左手放頭後面,視線望住前方。然後抬起左腳,與身體呈一直線,吸氣向前伸,呼氣向後踢,重複7次。左右腳每邊做7次為一組,每日做2組。

來源︰Viu Beauty


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓