林作從容應對鍾培生連珠炮轟獲高EQ轉數快 網民改觀:終於明白點解佢追到麥明詩

文: Ling Kwok
2021.03.07

「百萬林鍾戰」早前已鐵定9月上擂台舉行,林作與鍾培生早前就在鍾培生的淺水灣豪宅舉行記者會,兩人首次碰頭已經火藥味濃,不過有網民就表示經過記者會後,因為林作的表現而對他改觀。

記者會上,鍾培生的說話經常以「piece of shxt」形容林作,又說:"I will humiliate him and fxxking break him"(我會羞辱佢,仲有打殘佢),席間又叫林作收皮,直指對方「成pat屎」。

相反,林作面對鍾培生的追擊,不但沒有被牽動情緒,而且亦沒有用過一句粗口回應對方,更「借力打力」回應對方,直言:「我嘅成就就係唔需要有成就都可以坐喺呢度」,又送對方高帽:「我好感恩derek(鍾培生)咁睇得起我,係我人生最大嘅成就。」

網民對林作的表現,直言另眼相看,大讚他高EQ之餘轉數又快,心態保持正面。而鍾培生因不停打斷林作講話,被指有失大將之風。網民見到林作的回應如此從容,即時轉軚支持他,更笑言「終於明白點解佢會追到麥明詩」。

圖:IG@麥明詩、林作、鍾培生

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓