NASA「send your name to Mars」免費領火星太空船機票 3步申請教學將名字送上火星率先漫遊太空

2021.03.10

NASA美國太空總署最近推出「send your name to Mars」將名字送上火星計劃,開放給全球各地人類登記,只要成功申請後就可以獲得一張虛擬火星太空船電子機票,而名字也會獲得NASA收集放到矽晶片內,隨2026年太空船送上火星,讓自己的名字率先漫遊火星!

其實NASA早於2016年就已經舉行過「send your name to Mars」,當時將收集到的名字隨探測器「毅力號」(The Perseverance)登陸火星。最近NASA再次舉行活動,之前錯過了的朋友就可以把握機會參加。

今次「send your name to Mars」計劃,只要到NASA指定網站登記,即可以獲得虛擬火星太空船電子機票,而NASA亦會將登記的名字藏到矽晶片,每張晶片可儲存1100萬個名字,且固定在火星探測器船尾位置,隨太空船一同登陸火星。即按圖睇申請教學:

有興趣申請的話,可以到NASA指定網站登記,>>按此<<

來源:nasa、pexels、unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓