張致恒老婆想外出搵工唞下氣兼養活兩個仔 大呻兩者不能兼得:現實又唔容許

文: Ling Kwok
2021.03.19

張致恒一家的負面新聞連連,早前傳出他們為避債要著草,後來老婆雯雯出post承諾會盡快還錢給債主後,由於網民的輿論太多之下,雯雯再度在社交平台大呻自己其實很想外出工作,可是現實難兩全其美。

張致恒老婆雯雯潛水兩個月後突上IG出Post後,她連日來又有在限時動態大吐苦水。她說:「夢裏可以選擇放棄離開,但當夢醒又係時候,要面對現實世界嘅問題,我又係咪真係有能力解決?我依家應該點做?如果可以我都好想出去工作,至少可以有少少自己空間抖吓氣同處理到自己同兩個仔生活,但係現實我又暫時唔容許咁做。堅持,只要我堅持,我相信我一定可以支持到落去。」

作為全職媽媽的她,直言好想外出工作,但難以抽身出門打工。不過網民似乎唔太受落她的講法,對她的行為有意見,認為她已經請了工人姐姐幫輕家務。於是她又再出post反擊:「幫助唔到我嘅人,請不要阻止我把口講嘢!你唔係處身我嘅位置,唔係同我面對緊嘅人,你絕對冇權利去阻止我做任何嘢!」

圖:IG@張致恒、雯雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓