iPhone 12邊框甩色情況嚴重 僅用4個月紅色框甩到變橙色

2021.03.21

Apple蘋果去年底推出iPhone 12系列手機,最近外煤就爆出鋁製邊框的 iPhone 12 出現褪色問題,有用家的手機僅用4個月,就已經由原先的紅色甩成橙色,引起不少外國網民討論。

外媒Svetapple報導指,編輯部因工作關係於202011月購入iPhone 12的(PRODUCTRED紅色,使用期間一直戴在透明外殼內,且沒有接觸任何侵蝕性物質,使用至今已4個月,卻發現邊框近鏡頭的位置出現褪色。

報導一出就引來外國網民回響,有iPhone 12 MiniiPhone 11、第二代iPhone SE用家都表示,鋁製框架出現同樣褪色問題,且問題不局限於紅色,黑色和薄荷綠色也出現同樣情況。

另一外媒9to5mac亦有報導事件,並展示出其編輯部的iPhone 12藍色手機,雖然邊框位置沒有甩色,就開始出現奇怪的斑紋。目前有部份用家同樣受甩色問題影響,外媒應為不排除是個別iPhone批次造工問題所致。

來源:svetapple9to5macApple discussion forum

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓