女友去酒店去上癮加錢升級搞到個個月燒錢 港男大呻Staycation害人不淺:去一次夠飛轉台灣

文: Ling Kwok
2021.03.25

因新冠疫情關係,大家已超過一年沒有外出旅遊,為了一解旅行癮,有不少人都會選擇去酒店Staycation(宅度假),不過有港男就覺得這不是好事,因他的女友就因一次Staycation去上癮,搞到個個月都要去。

近日有位港男就在「香港討論區」大呻自己:「女朋友去Staycation去上癮 Check in狂Upgrade 個個月喪燒錢」,為女友愛去Staycation一事而感到煩惱。

他說講到本來與女友已是半同居關係,因為疫情關係冇得旅行,加上女友生日想製造驚喜又不沉悶,於是安排了第一次的Staycation。誰知這只是開始,港男形容:「佢去完好似上左癮咁,個個星期都話要去,都算啦普普通通Package都唔算話好貴,但係佢好似貪得無厭咁,一時又話要加個Buffer dinner ,去到Check In又冇啦啦要升級個套房/海景房,講緊唔係一百幾十,係幾舊至過千!」

而最令港男肉痛的是,女友想體驗五星級服務,買下了五星級酒店的套票,直言「幾千銀㗎大佬!」港男又試過說服女友減少度假次數,可是女友回應「係咪嫌佢煩嫌貴 佢話佢自己約其他朋友去Staycation囉,佢自己出返錢」港男對此都覺得冇晒符:「老實講, 呢啲所謂Staycation真係害人不淺,你book一晚豪少少既Package分分鐘夠你飛轉台灣五日四夜,根本就係呃錢!」

有網民就都同意港男的想法,覺得去酒店度假適可而止,而且去得多也不覺得有甚麼特別;不過亦有網民認為,去Staycation都是當旅行,如果去的次數可以自由控制,如果事主不想大可以說出口。

圖:unsplash

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓