與17歲弟去Staycation共浴曬合照 24歲港女冇老尷唔覺有問題:點解要諗鹹濕嘢?

文: Ling Kwok
2021.03.27

現時疫情未完,所以不論情侶、一家人閒時冇地方去可能都會選擇去酒店Staycation。近日就有網民就在討論區分享,講到公司同事最近去Staycation,上載了一系列照片,見到對方與一名男子共浴,正當以為她拍拖之際,竟爆出驚人的事。

有位網民就在香港討論區以「女同事細佬17歲 Staycation同家姐剝光豬浸浴」為題,講到公司有位同事最近在IG上載了一張「勁爆嘅相」,相中見同事與一名男生在浴缸裡。

同事們見到後即場起鬨「以為佢出Pool」,誰知對方竟回應該男子是她的弟弟,當日一家人去Staycation。同事們聽後「O晒咀」,因為相中同事與弟弟是赤裸上身,沒有毛巾遮掩。同事問「同細佬一齊咁樣唔尷尬咩?」豈料對方回答:「細佬咋嗎!有咩問題?」該網民更指同事「鬧返我哋轉頭,話我哋AV(成人電影)上腦,親人之間點都聯想唔到鹹鹹濕濕嘅嘢。」 

事後其他網民就指:「有咩問題?我細妹喺屋企都唔著底褲周屋行」、「犯法?唔係就只不過係道德問題,但道德係用黎管自己唔係管他人。」不過亦有網民就話不能接受,會與親人分開沖涼。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓