【尋人記】靠FB成功找回28年前肥仔 長大後近況公開:呢一世仲有機會睇到六嚿腹肌

文: Ling Kwok
2021.04.08

由方東昇、黃曉瑩、黃靖婷及李曉欣主持的TVB節目《尋人記》早前播出,早前就以「肥仔係咪潛力股」為題,特意訪過人肉搜索,找來了28年前曾出現在《星期日檔案》的「肥仔」,看看他能否減肥成功,以及現時飲食和運動習慣與以前有否大改變。

28年前曾出現在《星期日檔案》的肥仔名叫成栢熙,當年他6歲。在鏡頭前他坦言不覺得自己過肥,但又能夠一口氣吃十多隻雞翼,以及吃吱吱冰。而他的母親就表示暑假時,每個月都重十多磅,很多衣服都不合身。

而方東昇就以FB的人肉搜索,成功找到當年的肥仔,更相約他到茶餐廳。而28年後的成栢熙,現年34歲,看外形由肥仔變成了肥佬。不同的是,他點餐會揀凍檸茶走甜,又坦言自己有試過斷食法,但成效不大。

節目就安排他見回28年前,曾為他診斷過肥的醫生梁淑芳,再為他診斷一次。結果成栢熙依然超肥。後來方東昇帶對方挑戰樓高15層、約330級的「安泰減肥梯」。被問到減肥有冇偷懶時,成栢熙表示:「減肥係冇捷徑。」他回想過去並說:「當年覺得冇需要,現在肥就會減。」他談到如果將來生小孩,會時刻記住醫生的提醒:「控制體重係一世嘅事,不止係你嘅事,仲係你下一代嘅事。」他更鼓勵自己:「我現在先走咗一半(人生),一定仲有機會見到六塊腹肌。」

圖:《尋人記》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓