港女話行山男友帶曬裝備 去到卻搭的士直上山頂扮行山 IG打卡:假日上山流下汗好滿足

文: Ling Kwok
2021.04.13

因為疫情關係,不少港人假日都會行山,以解決沒法旅行之愁。近日有位港男就在發文,講到少有做運動的女友開口話想行山,作為男友就為對方準備外套、得力素、數瓶水等行山裝備,豈料當日只見到女友僅以一身運動內衣和瑜珈褲造型現身,其後對方的行為更令人感到無奈。

港男在網上透露早前復活節假期,少有做運動的女友提出行山,於是事主就貼心地準備了不少裝備,如外套、得力素、數瓶水等。豈料女友去到地鐵站時,只穿了運動內衣及瑜珈褲,當時男友以為自己照顧周到,卻一支箭帶男友到的士站,然後直上山頂。

兩人落車行半小時到達目的地,女友隨即雀躍地叫男友拍照打卡,大約10分鐘後見到山上開始多人,女友卻提出要落山,並折返到本來落車的地點,最後再搭的士落山。事主後來才知道原來女友從IG上看到有人分享行山的照片,覺得該處風景不錯,所以想去打卡,但因不願徒步上山的關係,便搭的士上山拍照。

港男感到無奈,事後更見女友在IG上載「行山照」:「的士上去影幾張相、打個卡就落山,真係汗都冇出過滴......之後見佢Instagram出個乜『假日上山行吓、流吓汗,好滿足』之類......」不少網民都對事主深感同情,指女友的行為,令他失去了行山的意義。

來源:香港討論區

圖:陳婉衡、鄺潔楹、鞏姿希及簡淑兒IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓