Edan呂爵安@MIRROR零包袱爆笑演繹最潮髮型 大讚Barcode頭令女士們安全感十足

2021.04.15

ViuTV男子組合MIRROR成員之一的Edan呂爵安,雖然是偶像團體出身但超放得開。最近他更上載自己的Barcode頭新造型,令不少網民及圈中好友爆笑,形容他像河童,又表示Edan完全沒有偶像包袱。Edan的新造型短短一日就吸逾5萬like,可見這個造型人氣之高。

Edan形容這是「男士最潮新髮型」,又表示這個Barcode頭內藏玄機:「膚淺嘅你可能會以為哩個純粹係一個Barcode頭 但其實哩個Barcode頭,係內含玄機係會幫助到各位男士去build up自己嘅形象 相信我解釋完之後,好多男士都會想剪」。

之後他撰寫千字文解釋這個髮型的好處,搞笑地表示「女士們見到呢個頭,一定會頓時安全感十足」。

圖:IG@呂爵安

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓