陳靜1,528萬沽荃灣地鐵上蓋單位 Dada持貨4年賺逾303萬:我一直睇好樓市前景

文: Ling Kwok
2021.04.17

近期二手樓市交投熾熱,不少藝人都有出售自己物業,他們多數都是賺住賣。近日藝人陳靜(Dada)就將她在荃灣海之戀單位出售,位於7座中低層。陳靜出售的單位為西鐵站上蓋,所以都是熱門樓盤,最後成功售出,勁賺25%。

陳靜持有的荃灣海之戀7座中低層單位一出將單位作出租用途,而租客快將搬走,所以就出售。單位最後以1,528萬港元沽出,呎價約19,665元。該單位實用面積777方呎,三房間隔,近月一度叫價1,568萬元放售。

Dada的單位買入近4年,現時帳面賺約303.2萬元,升值約25%。陳靜承認出售以上物業後表示,見到價錢適合就售出,而且一直睇好樓市前景。

圖: IG@陳靜

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓