【ChillClub頒獎禮】林家謙力壓MIRROR奪六獎成大贏家 講得獎感言被指串咀網民反應兩極

文: Ling Kwok
2021.04.19

ViuTV首個音樂頒獎禮《Chill Club推介榜年度推介20/21》於九展舉行,林家謙力壓人氣王MIRROR奪得六獎,包括第十首「Chill Club年度十大歌曲」、「Chill Club年度作曲人」、「Chill Club年度編曲」、「Chill Club年度唱作歌手」及「Chill Club年度男歌手金獎」。


雖然林家謙成為大贏家,不過他講得獎感言時,引來了網民的兩極反應。因為林家謙首次上台時說:「個獎自己拎㗎?咁隨便嘅?」亦有網民見到他接過獎座後用手指捽個獎座。 

由於他拎嘅獎太多,直到第四次上台時,Terence更直接表示:「冇乜嘢講」令網民覺得他很囂張,可是亦有網民指他不擅說話,所以才會這樣,加上林家謙都講到自己本業是作曲,或許代表他為人低調。此外,所有獎座其實都有所有得獎者都是自己「拎獎」,相信跟防疫有關。

來源:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓