外媒揭iPhone壽命可長達6年!蘋果Apple iOS系統週期比Android多兩倍

2021.04.19

近年不少人都主要使用iPhone和Android手機,兩者一直各有優勢和支持者。早前上外國統計網站Statista就公布iOS系統支援年限的統計表,驚揭蘋果大約提供6年的系統支援週期,換句話說iPhone壽命可長達6年,比起Android系統足足多兩倍!

對不少Apple用家來說iPhone可謂相當耐用,大部份舊機仍可用上最迎新的iOS系統,因此主要影響是否要換機的原因,就是系統能否可持續支援舊型號iPhone。

Statista去年底公布的iOS系統支援年限統計表,清楚列明第一代 iPhoneiPhone 12系的iOS系統支援,發現蘋果由iPhone 5iPhone 66 PlusiPhone SE等型號作出達6年的系統支援,令手機壽命最少長達六年。

以上型號相比起平均系統支援約23年的Android來說,足足高出兩倍。有又提到,雖然舊機的iOS系統支援較長,但電池使用太久亦會老化,所以有用戶換機後亦會留下舊機作備用。

來源:statista

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓