林作鍾培生仲有四個半月開打最新操肌照曝光 林作排骨身型漸變鋼條網民讚更勝鍾培生

文: Ling Kwok
2021.04.24

林作與鍾培生9月即將開打,在擂台上一決高下。兩人對此時十分認真,從未打過拳的林作,更密密加緊操練,又初試擂台滋味,看來真的去搏盡去馬,為賽事做到一絲不苟。而兩人操練數月,身體亦開始出現變化。

兩人不約而同大曬最近身型,先有鍾培生自爆「未減完肥,下星期要影sponsor相」,驟眼見到Derek身上確有些少腹肌的痕跡,不過以他常做運動來說,網民又覺得未達到要求。

而另一邊廂見到林作日日操練,對比上一次大曬其排骨身型,一個月後的林作就call齊傳媒見證他訓練短暫成果。雖然他未有胸肌及腹肌,但見到手臂線條漸見結實。 

網民對比兩人的身型,似乎覺得林作看起來更有睇頭,直言「係大隻咗」、「肚腩細咗」,本來賠率甚高的他,現時有望可以與鍾培生埋身肉搏,至於能否反敗為勝,就要再看兩人訓練進度了。

圖:ig@林作、鍾培生、連登討論區 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓