戴耀明因《金枝慾孽》暗戀佘詩曼借醉示愛 曾揚言要娶阿佘做老婆:佢係一個好正嘅女人

2021.04.26

現年48歲的資深綠葉王戴耀明最近現身訪談節目《星光路上》,被主持追問17年前拍《金枝慾孽》暗戀佘詩曼一事。對於當年曾揚言要娶佘詩曼做老婆,戴耀明表示自己記得此事,笑言這是不負責任的說話。

戴耀明在節目上大讚阿佘:「佢係一個好正嘅女人,娶佢係一個好多人嘅諗法,唔單只淨係我一個男人,我相信好多男人都喜歡佢」,又認為開口表白有一半成功機會,不開口就永遠都是零機會。

據悉戴耀明當年與佘詩曼合作《金枝慾孽》,在劇中飾演小禮子的他戲外暗戀爾淳佘詩曼。被問及是否追求過佘詩曼,戴耀明表示行動上沒有追求過,但就形容自己渴望愛情:「單身都兩、三年,我一向都冇乜要唔要求,總之大家啱feel就得」」。

幾年前戴耀明與圈外女友分手,回復單身的他曾在訪問中透露自己借醉示愛,同佘詩曼講「搵到錢就娶你做老婆」,又直言「好掛住你」。不過佘詩曼聽完沒有反應兼轉移話題,而戴耀明亦沒有再提起此事,直言沒有妄想過可以與阿佘一齊。


圖及來源:TVB、IG@佘詩曼

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓