Facebook 全新「Live Audio Room」手機App即將登場 Clubhouse玩法/三大獨特功能

文: David Tse
2021.04.29

早前一款多人線上語音聊天社交手機app「Clubhouse」紅極一時,引來不少人甚至網絡紅人或明星都,專屬的邀請碼更一度炒至天價。而Facebook近期亦宣佈將會推出同類型的即時聊天室app「Live Audio Room」,並加入Podcast功能,預計在夏天正式登場。相較Clubhouse,Live Audio Room亦有不同的功能玩法,一齊黎睇睇啦!

首先,Live Audio Room的基本功能與Clubhouse相似,用家同樣可以增設專屬自己的即時聊天室,邀請不同的主持人和發言者,而其他聽眾亦可自由收聽。但Live Audio Room相比Clubhouse有三個功能不同。

1.連結個人Facebook帳號、專頁、Messager

Clubhouse為一個全新的社交媒體,因此用家必須重新經營一個帳號;但Facebook的Live Audio Room可以與自家的社交媒體連結,亦即用家可以即時與自己的朋友或粉絲聊天交流,相對方便。

2.保留語音存檔

Clubhouse為保障用家私隱,所有語音聊天的記錄將不會保留。而Live Audio Room則具備錄音保留功能,用家發表演說後,可以自行保留語音記錄,成為一集Podcast節目。未來Facebook也會加入Podcast功能,兼容度相信會更高。

3.訂閱功能

最後,Live Audio Room增添了付費功能,用家可以透過「打賞」(Donate)或訂閱等方式,收聽自己喜愛的創作者,以支持他們。

來源:Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓