【舊日的足跡】陳凱琳與龍鳳胎弟弟多次被指不像華人 Grace媽媽罕有剖白子女像混血兒原因

2021.05.08

陳凱琳Grace自從嫁給同為藝人的鄭嘉穎後就淡出幕前,專心相夫教子,最近才復出擔任節目《日日媽媽聲》及《諸朋好友》的主持。作為港姐冠軍的陳凱琳向來備受關注,其家人亦不時成為網民討論焦點。

陳凱琳不時在網上分享與龍鳳胎弟弟Derek的合照,兩姐弟多次被網民指外貌像混血兒。由於陳凱琳的父母及大家姐Joyce都是華人外表,所以Grace每次分享合照都會引起討論。

去年,陳凱琳母親劉惠嫺Connie曾接受非牟利國際基督教機構CBNHK訪問,分享與子女成長的故事。最近Connie接受港台節目《舊日的足跡》訪問,就罕有開腔為子女的混血外表解畫。

她表示GraceDerek出世時與大家姐Joyce一樣白淨,不過兩姐弟去到1415歲突然變得眼大臉尖,而細仔Derek更生多了鬚根。Connie透露自己母親是馬來西亞人:「可能我媽媽係馬來西亞人,擁有亞裔嘅容貌,細佬又喜歡戶外活動,又或者加拿大嘅食物有好多荷爾蒙啦」。

對於大家姐Joyce被指因不及妹妹漂亮而感自卑,原來Connie曾經問過她「如果有人話妹妹靚過你,你會唔會唔舒服?」。Joyce直言不會,覺得「每個人都靚,只係角度唔同,其他人唔可以用容貌去分裂唔哋,否則我會將話題停止」。 而Grace與Joyce感情亦十分好,媽媽Connie表示「Grace好愛家庭,好愛家姐、崇拜家姐Joyce好有創意,屋企嘅聚會都係由佢安排,令到所有人都好開心」。

此外,Connie坦言一開始不接受鄭嘉穎與陳凱琳拍拖:「一,我唔認識佢(鄭嘉穎);二,聽聞佢好花弗;三,年紀都有少少影響」。她更因為擔心不知道應該如何與鄭嘉穎相處而不想見面:「我真係好驚,好唔開心,唔知點算好,因為呢次係Grace嘅初戀,Grace就提議大家分開祈禱,結果,祈禱中,上帝要我主動去認識佢」。

後來兩人見面,Connie亦逐漸接納鄭嘉穎作為家庭一分子:「記得第一次見面,佢好熱情,好有禮貌,講嘢唔會左顧右盼,實話實說,佢係個誠實好孩子,好值得我尊重,我哋以成年人嘅態度去溝通。我心入面係唔應該諗佢搶咗我個女,或者佢哋兩三年之後會散,更唔應該無奈地、死死氣地承認佢哋一齊。於是我繼續禱告,經過多次溝通,我哋先至互相接納,至可以融為一體」。現在的Connie相當滿意這位女婿,更表示鄭嘉穎是101分女婿。


圖及來源:CBNHK、RTHK、TVB、IG@陳凱琳、Derek

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓