【慳錢攻略】日本媽媽每星期只買一次餸 靠1招省錢絕技3年慳足35萬

2021.11.26

為慳錢不少人可以無所不用其極,早前就有位日本慳錢媽媽野乃子作客綜藝節目《プロの家は凄いはず!》分享自己的慳錢絕技,由日常生活的飲食入手,習慣每星期只買一次餸,成功3年間節省500萬日買(港幣約35萬元),即刻睇睇這道慳錢絕技!

慳錢媽媽野乃子早前就在《プロの家は凄いはず!》分享慳錢心得,野乃子和丈夫育有一子一女平日習慣照顧一家人的起居飲食,3年前因為家中遇上嚴重的財政狀況,丈夫因為工作壓力過大開始沉迷打機,後來更開始借錢課金,加上當時小兒子出,令他們的生活面臨危機。她為了節省開支就決定由飲食入手,結果成功靠自己的慳錢絕技,在3年間節省500萬日買(港幣約35萬元)。

原來她平日習慣每星期會找一日會到日本連鎖的「業務超市」,一次過買好一星期份量的食材,更限制好食材費用不能超過限額,為求用最少的金錢,煮出最多的餸菜。節目組就特別跟隨野乃子一同買餸,即按圖睇詳情:

節目組亦跟隨野乃子回家,結果發現她家中的廚房和客廳打理得井然有序,廚櫃內的透明收納放好調味料和食,可以清楚見到過期日子,以免造成不必要的浪費

節目組更睇睇她如何用27款食材製作餸菜,原來她習慣一次過煮好全家一星期份量的餸菜,更習慣清楚列明即將要煮的菜,即按圖睇詳情:

為了加快煮飯的時間,野乃子習慣用上「冷凍調理包」煮食技巧節省時,在超市購入1公斤肉亦是以此處理,即按圖睇詳情:

結果她只花了3小時就完成了23款不同菜式,成功煮好一家四口一星期份量的餸菜,即按圖睇詳情:

其實野乃子更有將自己的慳錢心得變成書籍推出,更不時在Instagram社交平台分享自己的慳錢習慣和料理,擁有超過30萬的粉絲追蹤。

來源:プロの家は凄いはず!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓