消委會22款免費文件掃描App實測 掃描速度測試!3款有私隱外洩疑慮

文: David Tse
2021.05.13

現時科技發達,大家不需要再備有一部影印機,利用手機app便可以簡單將文件、照片等檔案轉為PDF檔。消委會就曾經測試市面22款免費文件掃描手機app,就其掃描速度、廣告出現頻率等方面測試。其中3款app更有私隱安全的疑慮,會將過多的個人資料傳送給第三方,一齊黎睇睇評分啦!

首先,消委會在掃描速度、文件掃描整體表現、廣告及對話整體表現及個人資料保障方面,而運行平台亦分為Android和iOS,部分軟件會分別在兩個平台測試而有所重複。

Android系統

11款Android系統的掃描app中,其中Camscanner將要求讀取用戶位置的權限,傳送過多的個人資料傳送給第三方,在個人資料保障得分較低。大家需要注意軟件可能要求存取過多資料的權限。

iOS系統

其中iOS平台必備的Apple Note在使用方便、掃描速度和保障個人資料都取得高分。同樣,iOS版的Camscanner和Scanner App: PDF Document Scan亦會傳送較多個人資料給第三方。另外Microsoft和Adobe等熱門app都整體表現上都十分優秀。

來源:消委會


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓