安全專家公佈Top 20最危險手機密碼 近30%人被破解/頭2名多年不變

文: David Tse
2021.05.17

為了自身的資料安全著想,相信大多人都會在手機上設定密碼。想知道自己的手機密碼是否安全?外國安全專家Tarah Wheeler就曾經公佈了20組最危險的手機密碼,包括iOS及Android平台,有近30%使用這些密碼的人被破解,一齊黎睇下自己嘅密碼安唔安全啦!

安全專家Tarah Wheeler公佈的Top 20最易破解手機密碼都為四位數,在iOS及Android設備都較為常見。Tarah Wheeler指出有26%使用以上密碼的設備都被破解,如果大家正使用這些密碼,記得要立即更換密碼!

而軟件工程師Daniel Amitay亦曾公佈10大最多人使用的密碼,頭兩名依然相同,證明即使多年後,大家依然會使用相同的密碼。

來源:Tarah Wheeler、Daniel Amitay


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓