【勁歌金曲】菊梓喬唱新歌冇特色被豹哥批風格單一 單立文:呢首係一隻好普通嘅歌

文: Ling Kwok
2021.05.18

HANA菊梓喬自出道以來唱了不少TVB劇集主題曲,近日她又有新歌《秘密花園》派台,並到《勁歌金曲》上獻唱,其實又是劇集《逆天奇案》的片尾曲,在座樂評人都對HANA新歌大讚,不過入行多年的豹哥單立文,就坦白地評價HANA的歌太普通。

HANA菊梓喬獻唱《逆天奇案》片尾曲《秘密花園》,事後吳業坤、周錫漢等人亦讚HANA新歌有驚喜,而家比之前的歌更有Rock味。

不過輪到豹哥單立文點評時,他直言HANA的新歌其實「係一隻幾普通嘅歌」直言劇集歌是她音樂事業的致命傷,首首劇集歌都由她來唱感覺會很膩。與此同時,單立文對於其他音樂人覺得首歌有Rock味就有不同意見:「我由70年代玩Rock玩到依家,唔係隊Band大聲啲、多啲動作就叫Rock」。他認為搖滾永遠是態度行先:「唔係一個包裝嚟,你要留意。」

而HANA菊梓喬接受豹哥的意見,直言自己都想藉著今次新歌作品作出改變,但對於要走搖滾路線,卻有一點保留,表示不想一下子走到太極端,而豹哥就有叫HANA加油。


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓