《ERROR自肥企画》最後一集Mike導忐忑剖白:我哋行緊一條好特別嘅路,淨係我哋先會去行

文: Ling Kwok
2021.05.22

《ERROR自肥企画》最後一集已經播完,本來是第三周重量級自肥,193、寶錡、阿dee及肥仔換上一身agent L.肌肉服裝,一心以為要贏獎品,但入到房才發現因為嚴重超支要腰斬變成團隊聚餐,令四子感到意外。

ERROR入房發現「重量級自肥」腰斬,尤其是阿dee,本來一心好想贏獎品,馬上都感到失望。而格仔導演Mike就在會上宣布因節目嚴重超資,結果第三周重量級自肥腰斬,並改為團隊聚餐補數。

Mike導後來公佈各集節目的開支情況,最終炸生啤、遊詐詭、193的《睡到三點》MV及肥仔自肥項目短劇都嚴重超資,Mike與一眾團隊在會上致歉,而Mike承擔責任,硬食一記全力的死亡行星,最終自食其果,同樣下體受害。 

第二節首尾呼應,以《新世紀福音戰士》結局的風格,解釋拍攝《ERROR自肥企画》的理由,爆出了不少金句,「只要一日你仲留喺呢一片土地上,每一個人都用自己嘅方式,喺自己嘅崗位戰鬥,一個人唔會成功,但如果每一個人都盡力嘅話,每一個人都盡力嘅話……!」、「必須由大家一同盡力去實現理想,不要停止嘗試」、「觀眾要時刻保持理性,免受劣質資訊支配」等,講出ViuTV及ERROR想為觀眾帶來甚麼。

而節目的最後,就有一個小小的彩蛋,就是Mike的忐忑剖白,講到自己其實也擔心節目的評價會走向極端:「我哋依家拍緊嘅嘢其實係……好奇怪嘅嘢嚟,一係係好特別存在,一係會好尷尬……我覺得節目會對香港電視業會帶嚟少少衝擊。至少有樣嘢好正嘅係,我哋行緊一條好特別嘅路,呢條路淨係我哋先會去行。」 

圖: viutv

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓