林夏薇擴大事業版圖搞藝術展覽 受老公影響愛上模型 眼光獨到揀藝術品最保值

文: Ling Kwok
2021.05.24

林夏薇繼創立飲食王國後,近日她孖老公莫贊生踩入潮界,引入多用途潮流藝術精品,在尖沙咀舉行藝術展覽。再度榮昇老闆娘的她,笑言受老公影響而愛上潮流模型:「佢本身好鍾意,所以我哋會一齊儲;之前都有講過,如果有新生意會以自己有興趣嘅項目為主,因而促成今次展覽。」

日前林夏薇和老公突襲展覽現場,率先欣賞由西班牙空運抵港的潮流藝術精品。向來對投資甚有心得的她,透露活動準備已久:「之前一直籌備緊新嘅投資項目,呢個係其中一樣,就係為期一個月嘅藝術展。今次係同先生以及另一位拍檔合作,我哋為潮流藝術品加入加密防偽技術,令產品更為保值和珍貴。」

林夏薇曾經在社交平台公開模型珍藏而引發網民關注,她還自爆家中尚有不同種類的「寶物」!「唔同階段都有唔同嘅收藏品,細個嘅時候身邊朋友最鍾意買毛公仔,我反而鍾意儲龍珠閃卡,依家睇返都覺得好靚!之後儲過唔同款式嘅香水樽;再大個啲就儲潮流藝術品,如果大家有留意我嘅IG,就會發現我屋企有好多1:1嘅人型模型。」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓