陳冠希前女友Cammi近照再升級變樣生活富貴如名媛 豪華程度令網民好奇:點解唔做嘢都咁有錢

文: 羅志宏
2022.06.02

曾與陳冠希傳出戀情的謝芷蕙Cammi(現名:謝熙婷),近年從o靚模進化為網紅,而且周身名牌生活富貴,無論在生活抑或外貌方面都有極大進化。雖然Cammi近一兩年不乏負面新聞纏身,曾被一位自稱是其前度追債80萬,又有指她在社交平台高調宣傳網上賭場,但亦無阻她歎世界,繼續過超豪生活,奢華程度超級離地。

Cammi近年轉走網紅路線,不過就經常因為過度P圖而被網友討論,可以說是「P圖P到出曬名」,而她亦大方承認P圖經驗豐富,自認是P圖高手。不過她最近的「作品」就被指再度進化,事關其身體比例過於誇張,有時甚至會出現上圍大過頭的情況,相當神奇。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

Cammi除了在IG社交平台上分享生活日常,亦會在小紅書詳細介紹自己的平日的用餐心得。平時她最喜歡去米芝蓮餐廳,每餐飯都至少4位數起跳。早前就透露自己去了一間米芝蓮二星餐廳食價值數千元的法餐,還要另加一萬多元的魚子醬,非常闊綽。

對於Cammi的豪華生活,有網民都感到好奇,曾忍不住問「點樣可以唔做嘢都咁有錢?」。Cammi亦有親自回覆,表示「我有很多工作,但工作量不大」。現年27歲的Cammi,近年屢被指經常在網上炫耀富貴生活,同時是非多多,曾有來自台灣的S先生爆料自己與Cammi在夜總會認識,曾豪華50萬為Cammi在五星級酒店舉辦生日會,更給錢Cammi去整容隆胸;惟Cammi堅稱自己沒有向任何人借過錢,反指S先生別有用心。

圖及來源:IG@Cammi;小紅書截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓