洪永城婚禮即場報喜造人成功做準爸爸 宣布老婆梁諾妍懷孕4個月:冇諗住咁快

文: 羅志宏
2021.07.11

上月中,37歲的洪永城與33歲的運動女神梁諾妍在IG大曬婚照,正式宣布結婚並攜手踏上的新旅程。今日7月11日,一對新人在尖沙咀瑰麗酒店舉行婚禮,更於現場報喜,正式宣佈要做準爸爸媽媽,老婆Inez已懷孕近4個月。

【7月11日更新】:

洪永城(Tony)與老婆梁諾妍(Inez)於今日7月11日,在尖沙咀瑰麗酒店舉行婚禮,一對新人接受傳媒訪問時正式宣佈要做準爸爸媽媽。小登科的洪永城就透露:「希望將來做到個好爸爸,差唔多啱啱有咗四個月左右啦。」老婆梁諾妍Inez更話:「2月求婚後,其實3月4月(造人)都快,試咗都兩個月,我哋都冇諗住咁快」,當被問到是否一擊即中,Tony就表示:「我諗六、七擊啩」,大爆「想做爸爸好耐」,認真雙喜臨門。

圖及來源:娛樂新聞台直播

_________________________________________________

【6月10日】:

洪永城與女友梁諾妍於IG宣佈結婚。洪永城為拍劇而剃頭,繼而拍下一輯獨特的婚照,他甜蜜地說:「由一齊跑步、到傾電話、睇日出、拍拖、不計劃的旅行、到扮攰逃避跑步、通宵睇動漫、同居、到我們至愛的Coco離世、到開工連晚安早晨都沒有機會同你講、到今日一齊攜手踏上我倆的新旅程。好在有你,緊握我手,我希望一世都有你在身旁。追到你是我的僥倖,娶到你是我的福氣。Let’s get Married !」

 

圖:IG@洪永城、梁諾妍

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓