【香港小姐2021】候選港姐佳麗城大Chloe爆粗片流出 喪鬧前男友:你咁X賤得唔得㗎

2021.06.17

畢業於城市大學的Chloe Leung梁允瑜在《港姐2021》首輪面試就備受關注,日前成功打入次輪面試,未知能否順利晉級。與此同時,網上流傳被指是Chloe的爆粗短片,而片中人頸部的癦位置亦與Chloe相若。片中的她拿著魚蛋,對著鏡頭罵前男友。

Chloe表示很後悔曾與前度拍拖:「我同你講,我呢世人最黑、最唔好彩就係識到你,我好X後悔同你一齊,好X後悔同你一齊,我同你講,你一X定有報應,X你老X,食屎啦你」。

她繼續喪鬧:「你咁無品得唔得㗎?你咁X賤得唔得㗎?喂,得唔得㗎姐,其實我同你一齊真係唔係咁開心㗎咋」,又直言該名男友比第一個「hurt得仲深」。

有報道指Chloe在讀大學時與前度發生小風波,相信是在受情傷下激動爆粗。

之後她在IG回應短片內容,表示要感謝過去令自己受傷的人與事,令自己有所成長,亦感謝報道及評論,讓她重新面對過去的自己。去學習成為一個更好的自己。

圖:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓