下屬嫌打字太大聲被鬧唔識做人 上司自詡打字大聲具氣勢有存在感 網民揶揄:用槌打字仲有氣勢

文: Ling Kwok
2021.06.24

繼婆媳關係之外,職場文化和關係也是都市人不能缺少,且又經常面對的一部分。最近就有位上司在討論區發文,提到被下屬提到打字太大聲。而上司反寸對方:「你做到我呢個位先好出聲啦!」

自稱是上司的網民在「香港討論區」以「下屬嫌我打字好大聲!畀我鬧到一面屁!」為題,講到自己打字大聲,被下屬嫌棄一事。他表示:「我覺得打字大聲係一種氣勢來!我係上司我係高級職員就是要畀啲氣勢啲細嘅睇!如果唔係點會有存在感!你愈覺得我嘈我就愈大聲一點!昨天有個下屬夠膽話我打字好大聲,我即時同佢講,你做到我呢個位先好出聲啦!之後我更加大聲,大大力去拍打個鍵盤,哈哈!新同事都唔識做人,唔怪得搵咁少錢!」

其後就被網民嘲諷他是個「老屎忽」,又笑他如果是上司,應該有自己一間房,其他同事就不會聽到他打字有多大聲。亦有網民給予「建議」,指返工帶槌仔,打字一定又打聲又有氣勢。

來源:香港討論區

圖:unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓