【慳錢攻略】下雨天室內晾衫容易有噏味!日本專家教5大技巧令衣物快速變乾

2021.11.01

每逢雨天又潮濕的日子,洗衣服後都只可以在室內晾乾,但又容易產生噏味。早前日本節目《ZIP!》請來專家,講解5大技巧可以令室內晾衣快乾,就算以後落雨被逼要室內晾衫都不怕!

日本電視台節目《ZIP!》請來專家「洗衣三兄弟」(洗濯ブラザーズ)講解,原來噏味源自於莫拉氏菌,在溫度高、濕度高和人體的皮脂污等3大因素下容易大量繁

專家就分享了5招可以方法衣物更快乾,即刻一齊睇睇:

第一招:

不少人都習慣直接將衣服直接放在洗衣機清洗,但其實此做法容易令其他衣物變濕和變臭,即按圖詳情:

第二招:

要有效令衣物沒有噏味,就要好好控制晾衣地點和方,即按圖詳情:

第三招:

除了廁所之外,一樣是晾衫好地點,不過選擇的位置就相當重要,即按圖睇詳情:

第四招:

原來T-shirt布料因為不太通風而較難乾透,所以晾衣時就要些許技巧,即按圖睇詳情:

第五招:

另外,用膠樽都可以製作出幫助乾衣的小工具,即按圖睇詳情:


圖及來源:《ZIP!》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓