吳若希細佬做暑期工簽約模特兒公司鋪排出道 16歲Carson慶祝師姐連詩雅33歲生日

文: Ling Kwok
2021.06.29

連詩雅(Shiga)33歲生日,連日來與多位好友慶生,她在IG分享派對的照片,見到有周柏豪、老闆鄒世龍、鄭融、黎紀君、鍾浠文、梁諾妍等人,竟然不見男友陳家樂。除此之外,同場還有一位熟口熟面的男生合照,引起網民討論。

原來相中的小鮮肉就是吳若希16歲的弟弟吳梓楓(Carson),原來Carson悄悄地已正式簽約模特兒公司Starz People出道,成為周柏豪、連詩雅的同門師弟,所以他跟同門師兄師姐食飯見面,順道為Shiga慶祝生日。

Carson比吳若希細12年,不時幫家姐代為照顧一對姨甥仔女,又向姨甥Giselle講故事。而Starz People方面也證實Carson簽約準備出道,表示Carson即將放暑假,想做暑期工搵嘢學吓;而公司又覺得Carson幾可愛得意,於是讓他加入大家庭。

圖:ig@連詩雅、Carson

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓