網民發起MIRROR導致婚姻破裂關注組 港男每日與Ian攬枕同睡:係我犯賤氹老婆生日整嘅

文: Ling Kwok
2021.07.05

人氣組合MIRROR引起了熱潮,不少少女、少婦還是女士都變成了鏡粉,由於到處都是MIRROR的廣告及應援,其瘋狂程度都令枕邊人感到「困擾」,更在Facebook成立了「我老婆嫁左畀Mirror導致婚姻破裂關注組」,不用兩日已有7萬人加入,看來有很多「苦主」。

Facebook群組「我老婆嫁左畀Mirror導致婚姻破裂關注組」很快就有7萬人加入,看來有不少女子鍾情MIRROR,令枕邊人又好笑又冇晒符。其中有一位港男更上載了一張床放了Ian陳卓賢攬枕,笑言:「你哋夠我激? 我訓喺個男人隔離」他再解釋,原來這個攬枕是港男老婆生日特意訂製哄老婆。

不少鏡粉都大表羨慕,更直接tag另一半,叫對方「學下人夫啦」,更求訂製連結「求cushion 資料……要訂返幾個」該帖文發布了近15小時,已有過萬人讚好。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓