王浩信9歲女兒正面樣激罕曝光似足餅印 父女一秒同框一句親暱稱呼揭感情深厚

文: 羅志宏
2021.07.19

王浩信近期忙著為TVB劇集《刑偵日記》進行宣傳,日前王浩信就在社交平台上玩直播,不但鮮有公開了家裡的環境,而且與9歲的女兒王靖喬激罕同框,令囡囡的容貌罕有曝光。不少網民都表示兩父女的笑容一致,五官十足餅印。

日前王浩信在網上玩直播唱歌,與鏡頭後的囡囡不時互動,更親暱稱呼囡囡為「小寶貝」,隨即拉囡囡入鏡,兩父女激罕同框一秒,見到囡囡笑容非常燦爛,五官餅印十足,更讚爸爸王浩信唱歌好聽,父女感情看來相當好。

王浩信自2011年與陳自瑤結婚後,於2012年育有一女王靖喬,一家三口近年都甚少同框出現。王浩信早年就曾經透露囡囡遺傳了他身型高大的基因,擁有一雙長腿,亦講到兩父女感情要好。

圖及來源:微博@王浩信

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓