水界世一日本軟水「火の阿蘇天然礦泉水」

文: a.Ki
2021.07.23

水有軟、硬之分,亞洲國家的水一般都是屬於軟水,軟水可以為身體、皮膚提供好的養份;而水亦有分優質靚水,這次介紹新產品「火の阿蘇天然礦泉水」就是獲得「特別金獎」的靚水,到底它有甚麼特別?

軟水與硬水

軟水與硬水的分別主要是計算水中礦物質鈣和鎂的含量,一般最適合人體飲用的水硬度為50-150mg/L之間。軟水的好處很多,對於皮膚、腸道健康都有幫助,味道較為甘甜;但過量飲用硬水則有機會導致脫髮、腹瀉等問題,味道較苦澀。所以,要飲靚水,就要揀好飲的軟水,而「火の阿蘇天然礦泉水」絕對符合「好水」標準!

 

源自火之國水之鄉

「火の阿蘇天然礦泉水」源自日本九州熊本,熊本又有水之鄉之稱,而阿蘇火山相信大家都不陌生。它是取自該處森林地下岩層160米深,地下水質特別清澈,而臨近火山周圍天然礦物豐富,除了鈣和鎂,也有氧化物矽酸,對於骨骼、皮膚、指甲、頭髮健康特別有幫助!

 

這款優質軟水口感軟潤、爽口,除一般飲用外,用軟水泡茶及咖啡,比自來水沖泡的味道及口感更順口,風味甚佳。

如果你都想飲到好水,由而家起就可以到以下銷售點入手啦!

銷售點:指定惠康、Market Place、AEON、SOGO、HKTV Mall

 

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓