九巴公司將鏡粉應援巴士更改班次駛入屯門 粉絲逼爆商場睇MIRROR、ERROR場面極墟冚

文: 羅志宏
2021.07.23

兩大人男團MIRROR、ERROR今日中午12點將會新界大西北的屯門市廣場,以16人完整體的齊人姿態現身宣傳ViuTV夏日活動。一眾鏡粉和404(ERROR粉絲名稱)不但在前一日已經到場霸位,而且在今早7點大批湧入商場,至於九巴公司亦有相應配合,將粉絲應援巴士車身的巴士車輛更改班次,改道至駛入屯門,一齊湊熱鬧讓粉絲打卡。

MIRROR、ERROR兩大男團殺入屯門進行宣傳活動,一眾粉絲當然為之瘋狂,為見偶像一而,不惜早在清晨5、6點已經來到屯門市廣場外面守候。當商場在7點正式開門後,一眾粉絲魚貫湧入,被形容為猶如「大遷徒」,場面極度墟冚,情況非常誇張。不消片刻,一眾粉絲已經火速霸佔了所有有利位置,包括商場靠玻璃位置,鐵欄近跨離位置,將一連三層都塞爆人。

另外,九巴公司亦有相應交通調動,不少神徒(Anson Lo的粉絲名稱)都表示之前為教主Anson Lo應援巴士車身的巴士車輛亦會更改班次,以及人氣成員姜濤、Edan、Jer的車身代言廣告的的巴士車輛,都一樣改道駛入屯門,一齊湊熱鬧讓粉絲打卡。

 

圖及來源:FB「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」、「HK mirror fans」、ViuTV直播截圖

 

MIRROR、ERROR十六人將現身屯門宣傳ViuTV夏日活動 大批粉絲霸位等足24小時情況誇張

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓