姜濤超罕有著白色背心露麒麟臂參加籃球比賽 網民讚姜B貼地冇明星架子:留多啲私人空間畀佢

文: 羅志宏
2021.07.26

MIRROR成員工作密密麻麻,幾乎連休息時間都難以擠出,更遑論要有私人空間。不過,姜濤日前就有空餘時間參加籃球比賽,更超罕有著上白色背心,展露出一雙麒麟臂,打籃球打得不亦樂乎。比賽片段被翻出後,不少姜糖(姜濤的粉絲名稱)都大讚姜B貼地,沒有明星架子,更開心大眾留私人空間畀佢。

姜濤平日就愛打籃球,上星期六就參加了觀塘順利村體育館的籃球比賽,展現出打籃球的青春姿態。平日出席娛樂圈公開活動的姜B絕大部份時間都著上超厚衫,仿佛一年四季都是冬天,但私底下姜B就相當貼地,在比賽時著上「0號球員」的白色籃球背心,罕有露出一雙麒麟臂,青春逼人。

從比賽片段可見,姜B所屬一隊為「最緊要開心」,見到姜B同隊員的默契十足,從傳波、投籃、走位、假動作、射籃板都有板有眼,非常有活力,更獲得個人得分8分,入籃的時候現場更有一片歡呼聲。不少姜糖就大讚姜B沒有明星包袱和架子,同時表示樂見姜B在私人時間能做自己喜歡的事,更盼公司能留多些私人空間給姜B。

至於早前在節目《調教你MIRROR》裡,姜B就因為梁祖堯準備了籃球給他,讓他瞬間變成大細路,玩到汗流浹背,樂在其中。當時不少網民已表示難得一個炙手可熱的明星,會在簡單事物找到純粹的快樂,打從心底更喜愛姜B。

 

圖及來源:零籃球聯賽 Zero Basketball League相簿、比賽片段、IG@姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓