193@ERROR上鄭裕玲節目提搲波鞋風波 再出豪言:我拍個廣告都夠買廿對

文: Ling Kwok
2021.08.04

ERROR成員193(郭嘉駿)日前在ig限時動態公開召募限量版波鞋,並留言「I NEED THESE TWO PAIRS US 12 有冇人幫到手呀」,豈料被KOL公開出文抨撃指他「錢就你賺,鞋就『老婆』買,公平咩?」引來軒然大波。

KOL公開攻擊後,193曾在對方的Facebook留言:「你真係唔識㗎喎」不過網上的罵戰未休。後來該名KOL再宣布封筆,更向193表示:「對193也沒深仇大恨,也多得3爺留言教訓,個人引起思考/討論不果,卻引起太多粉絲的不安,是我言論過於偏激,有失KOL的責任。」就被網民怒插道歉有欠誠意。

ERROR四子早前到鄭裕玲的商台節目擔任嘉賓,193就被Do姐問到「波鞋事件」時,他解釋:「嗰對鞋係好難買到,就算外國都買唔到,我就睇吓有冇人可以幫到我手,抽又好,公關又好,水貨舖睇吓有冇途徑幫我,我超想要,不過品牌已經聯絡咗我,話呢對鞋真係留唔到,就算畀錢都留唔到。」

而193後來再豪言:「其實我絕對畀得起錢,我拍一個廣告都夠買十幾廿對。」不明白為何有人說他想要免費波鞋。

圖:ig@郭嘉駿

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓